Re: [pyt] Czy mozna umyc klawiature?

Autor: Shreek <pulikowSP_at_Mpoczta.onet.pl>
Data: Sun 09 Jul 2006 - 12:06:23 MET DST

Brodi napisał(a):

> nie wiem co ty robisz z klawiaturą ale moją starą samsung dałem kumplowi
> pare lat temu i on jej jeszcze używa :]
> a chicony to nie to samo co badziewny mint za 7 zł mediatech czi ibox w
> którym jak napisałeś klawisze się szybko zużywają

Nie tyle chodzi o to co robię - bo normalnie używam ale o to jaką jakość
prezentują niektóre klawiatury już w momencie zakupu.
Kupiłem kiedyś na szybkiego jakąś za 20zł no i porażka.
Oczywiście nie twierdzę również, że za klawiaturę trzeba wydać majątek,
sam mam jakiś model BTC za niewielkie pieniądze i od kilku lat sprawnie
działa (model "laptopowy").

Ponieważ musiałem na początku wymienić ze trzy klawiatury więc puki ta
będzie działać to będę ją czyścić a nie pójdę do sklepu po nową bo
sytuacja się powtórzy...

--
M.
GG 1119311