Re: kwas z dzwiekiem w karcie TV Avera

Autor: Rafal Jankowski <rafj_at_doraco.pl>
Data: Sun 09 Jul 2006 - 11:25:34 MET DST

TW napisał(a):
> Witam,

> Mam dokładnie to samo - wątek: "Znieksztłcony dźwięk"
> na tej grupie i pl.rec.audio, mniej więcej miesiąc temu.
> Problem ten mam od dawna, chociaż nie pamiętam
> czy od początku używania tej karty, ale wcześniej
> wydawało mi się, że to ktoś z sąsiadów włączając
> jakieś urządzenie powoduje to zakłócenie.
> Interesująca jest dla mnie wiadomość, że zdarzyło Ci
> się to na Polsacie. Mnie do tej pory tylko na BBC Prime
> (ale głównie z tego kanału nagrywam). Stąd wniosek,
> że nie jest to zakłócenie generowane przez kanał a nie
> [...]

Ja to mam na wszystkich stacjach, tyle że dawniej zdarzało się to raz na
parę dni, a teraz nawet co 10 minut

Poniżej dane dot. sprzętu i sterowników (z dwóch wymienionych kart audio
używam Creative'a):

===============
5. Karta dźwiękowa
===============
Producent : Microsoft Corporation
Nazwa : SB Live! Audio [B400]
Wersja sterownika : 5.10
Producent : Microsoft Corporation
Nazwa : SoundMAX Digital Audio
Wersja sterownika : 5.10

============
8. Karta TV
============
AVerMedia, AVerTV Video Capture (PAL and SECAM-L)
Wersja sterownika : 1.2.1.8
Nazwa produktu : AVerTV STUDIO 303
Typ tunera : FM1216MEMK3
Ścieżka dźwięku : Loopback