Re: kwas z dzwiekiem w karcie TV Avera

Autor: TW <tw_at_tw.com>
Data: Sun 09 Jul 2006 - 08:13:22 MET DST

Witam,
> Efekt jeśli komuś się chce sciągnąć zamieściłem tutaj: http://members.chello.pl/r.jankowscy/TV3.mpg (5mb).
> Ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić?
Mam dokładnie to samo - wątek: "Znieksztłcony dźwięk"
na tej grupie i pl.rec.audio, mniej więcej miesiąc temu.
Problem ten mam od dawna, chociaż nie pamiętam
czy od początku używania tej karty, ale wcześniej
wydawało mi się, że to ktoś z sąsiadów włączając
jakieś urządzenie powoduje to zakłócenie.
Interesująca jest dla mnie wiadomość, że zdarzyło Ci
się to na Polsacie. Mnie do tej pory tylko na BBC Prime
(ale głównie z tego kanału nagrywam). Stąd wniosek,
że nie jest to zakłócenie generowane przez kanał a nie
odbierane przez telewizor.

Napisz proszę w jakich wersjach są używane przez Ciebie
sterowniki i program.

Równocześnie od jakiegoś czasu walczę z innym dziwnym
objawem, wątek: "Problem z SoundMAX", obecnie wałkowany.

Pozdrawiam
TW