Re: modem z caller ID

Autor: misiek1928 <misiek_1928_at_o2.pl>
Data: Sun 09 Jul 2006 - 11:08:25 MET DST

pwk napisał(a):
> W tepsie kosztuje 3.66 miesięcznie. Wiem, bo kupuje tę informację.
> W tepsie to za darmo Ci tylko dzien dobry na 9393 mówią.

Ja włączyłem sobię tę usługę jak tylko się pokazała i do dzisiaj mam za
free, szczęście? :)

> To nie jest problem modemu lecz softu. W moim starym modemie 36000,
> nazwy juz nie pamiętam, była taka opcja woprogramowaniu jakieś 8 lat
> temu. wtedy nie można było w tpsa z tego korzystać, bo linie były
> analogowe, ale skoro wtedy to w oprogramowaniu było, to znaczy, ze to
> nie jest jakis cud najnowszj techniki. Stosowny

>"sygnał"

ramka ;)

>jest podawany
> zawsze, jesli TPSA go wypuszcza dla danego odbiorcy. Kwestia
> oprogramowania pozostaje zidentyfikowanie owego sygnału.

Dokładnie, tak jak piszesz. Nie próbowałem tego nigdy na modemie ale też
wydaje mi sie, że musisz po prostu mieć dobry soft. Szukaj jakiegoś
małego programiku, bo to własnie takie najczęściej mają to, co trzeba w
odróżnieniu od "kobył".

Pozdrawiam, Michał.

--
| AMD Athlon XP (Barton) 2500@3200 (11x200) + Cooler Master XDream III |
| ASUS A7N8X-E Deluxe|2x256MB DDR TwinMos CL2.5|GeCube ATI Radeon 9200 |