modem z caller ID

Autor: Rafal Jankowski <rafj_at_doraco.pl>
Data: Sun 09 Jul 2006 - 00:58:24 MET DST

Może trochę fantazjuję, ale tak sobie pomyślałem, że fajnie by było mieć
na ekranie kompa takie okienko pokazujące kto akurat dzwoni. Wiem, że są
różne standardy caller ID i zależałoby mi żeby działało w Chello. Jakieś
10 lat temu kumpel kupił sobie takiego najzwyczajniejszego Zoltrixa na
którym było napisane, że ma Caller-Id, tyle że wtedy nie było gdzie tego
przetestować. Teraz wygląda na to, że takich modemów wogóle nie ma albo
producenci się nie chwalą (więc może allegro?). Ktoś ma jakieś know-how
w tym temacie?