Re: WIN98 a zmiana liter dysków

Autor: Silver Ghost <silver_ghost_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 08 Jul 2006 - 12:57:02 MET DST

On Sat, 8 Jul 2006 12:32:42 +0200, "Tomasz Gębala"
<tomaszgebala@poczta.onet.pl> wrote:

>Mam 3 dyski HDD
>
>1. ma 3 partycje a pozostałe po jednej.
>Chcę przenieść dysk z literą E na koniec, żeby był jako G.
>
>Jest w kieszeni i czasem go wypinam - byłoby to wskazane, bo wtedy nic nie
>zmieniało by się w kolejności pozostałych

 Jesli dobrze zrozumialem to 1 dysk ma 3 partycje, pozostale po
jednej. Aby miec jako ostatni w kolejce literek dysk ktory odpinasz
ustaw mu tylko partycje logiczna. W przeciwym razie system bedzie je
kolejkowal Podstawowa dysk1, Podstawowa dysk2, Podstawowa dysk 3, a
dalej to juz nie pamietam.

Ponadto jest soft ktory umozliwia przypisywanie odpowiednich literek
dyskom w w98.

Letter Asigner
http://www.v72735.f2s.com/LetAssig/

Pozdrawiam

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie