Re: Problem z SoundMAX

Autor: TW <tw_at_tw.com>
Data: Sat 08 Jul 2006 - 12:55:14 MET DST

Dzięki za odpowiedzi

[...]
[...]
> objaw taki, jakby wszystko szło na centralny kanał, którego pewnie nie masz, i dlatego jak regulujesz balans, to przenosisz
> "środek" na lewy albo na prawy kanał.
> sprawdź czy gdzieś (w ustawieniach kodeka albo karty dźwiękowej) nie przestawiłeś czegoś na dźwięk inny niż stereo, np. 5+1 itp.

W Właściwościach systemu -> Sprzęt -> Menedźer urządzeń
takich ustawień w ogóle nie widzę.
W preferencjach SoundMAX -> Środowisko odsłuchu - mam do wyboru:
Słuchawki stereofoniczne
Głośniki stereofoniczne
Głośniki kwadrofoniczne (Surround)
Głośniki surround (5.1 Surround)
Wybieram albo pierwszą albo drugą możliwość i zawsze jest źle.

Nie wiem również gdzie sprawdzić czy mam ustawione więcej głośników
niż fizycznie posiadam (czyli 2) - jak radził Leszek.

Nie wiem gdzie i co jeszcze sprawdzić.

Może dałoby się z sieci ściągnąć jakiś prosty w obsłudze (żeby nie
zaciemniać wyników ewentualnymi błędami) program do przetestowania
i ustawienia wlaściwych parametrów?

TW