Re: Które CDR/DVD slim są z papierową etykietą?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 08 Jul 2006 - 10:42:26 MET DST

OMSON napisał(a):

> U mnie w pracy uzywane sa di nagrywania DVD+R 1-8x TDK i maja wszystko
> co chcesz: pudelka slim i normalna kartke w pudelku do opisywania...

Jest dokładnie tak jak piszesz, tyle tylko, że ja już straciłem zaufanie
do TDK. Wypalam tylko na Verbatimach. A te slimy bez etykiety pewnie
były kupione osobno i dopiero sklep przekładał je do pudełek. W takiej
sytuacji wolę sam kupić cake i trochę slimów.
A etykiety sam *drukuje*. :)

# /George Orwell - Rok 1984/