Re: ASROCK P4VT8+

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sat 08 Jul 2006 - 00:26:36 MET DST

Mati ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> dzieki za opis plyty, ale zle sie wyrazilem piszac poprzedniego posta.
> mam obudowe z miejscem wyznaczonym na audio i usb z przodu, ale pod
> zaslepka nie ma nic :/ a powinien byc port do ktorego moge podlaczyc z
> plyty glownej kabel. nawet nie wiem jaki kabel ma to byc :/
> nie wiem co mam teraz zrobic - chyba to na kropelce przykleje :P

No cokolwiek niejasno to wyraziles wczesniej - ja zrozumialem, ze masz
problemy jak polaczyc kable... ;)
W tym przypadku, skoro w obudowie brak stosownych gniazd z przodu a sa
jedynie miejsca na nie - bedziesz zmuszony rozejrzec sie za czyms
(panelem z gniazdami) po allegro tudziez samemu cos sklecic? :)
Moze ktos z grupy bedzie mial jakies konkretne pomysly ale musisz podac
link ze zdjeciem swojej obudowy - jak ona wyglada.

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!