Re: ASROCK P4VT8+

Autor: Mati <cadmaniac_at_wp.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 13:36:58 MET DST

OMSON napisał(a):

> Ja mam jedna:
> http://download.asrock.com/manual/P4VT8%2b.pdf
>
> Pzdr, OMSON
>
> --
> Pesymista widzi ciemny tunel.
> Optymista widzi światełko w tunelu.
> Realista widzi światło nadjeżdżającego pociągu.
> Maszynista widzi trzech kretynów na torach.

dzieki za opis plyty, ale zle sie wyrazilem piszac poprzedniego posta.
mam obudowe z miejscem wyznaczonym na audio i usb z przodu, ale pod
zaslepka nie ma nic :/ a powinien byc port do ktorego moge podlaczyc z
plyty glownej kabel. nawet nie wiem jaki kabel ma to byc :/
nie wiem co mam teraz zrobic - chyba to na kropelce przykleje :P

pozdrawiam Mati