Re: Radeon X1600 Palit 256MB AGP

Autor: slawek brenski <deck5000.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 15:20:11 MET DST

Gumis <Andrzej.Kubik@gmail.com> napisał(a):

> Mam 9600 od ponad 1,5 roku i nigdy nie mialem z nim problemow. Co do
> Jakosci obazu to czytalem ze po przesiadce z 9600 na X1600 jakosc jest
> lepsza. Co do wydajnosci to jak spojrzysz na komentarz na Komputroniku
> to stwierdzisz ze tak karta nie jest tak do konca taka zla i nawet bym
> powiedzial ze dorownuje spokojnie 6600 GT,
> Moze konkretnie powiesz dlaczego Ati dla ciebie to taki Shit???

Wiesz nie ma bata, znam kumpli u których widziałem jak to chodzi, także
możesz pisać i zachwalać ATI jak tylko Ci się podoba,
co do radeonów z serii 9xxx to jeszcze ujdzie.
Mam tu na myśli tylko model z seriiiiiii: od x1xxx do x1600 to wg. mnie
najbardziej nie udana seryjaaa :)
Inna jest kwestia wydajności, chcesz wydajną kartę kupuj NVIDIę.
Różnice w performance mogą wystąpić tylko i wyłącznie między
cenami danego modelu.
Musisz przyznać, że x1300 , pro itp. to "krzaki"
(czyt. komentarze na komputroniku)
natomist x1600 bazuje na częściowym engine x1300,
także pozostałości jakieś są.