Re: Radeon X1600 Palit 256MB AGP

Autor: Gumis <Andrzej.Kubik_at_gmail.com>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 13:58:30 MET DST

Mam 9600 od ponad 1,5 roku i nigdy nie mialem z nim problemow. Co do
Jakosci obazu to czytalem ze po przesiadce z 9600 na X1600 jakosc jest
lepsza. Co do wydajnosci to jak spojrzysz na komentarz na Komputroniku
to stwierdzisz ze tak karta nie jest tak do konca taka zla i nawet bym
powiedzial ze dorownuje spokojnie 6600 GT,
Moze konkretnie powiesz dlaczego Ati dla ciebie to taki Shit???