driver SB live 5.1 win98 - skąd?

Autor: m7marek <m7marek_at_wp_.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 09:45:51 MET DST

witam

zagineła mi płytka do karty SB live 5.1.
a potrzebuję pod win98se
szukałem na stronie producenta,ale tam tylko
update lub hotfixy, albo pod XP, a ja chcę pod win98,
najlepiej polską wersję. google też mi nic nie znajduję,
może nie umiem szukać.
wystarczą mi gołe sterowniki, jakąś wersję lite.

czy ktos wie gdzie je szukać?

co dziwne próbowałem zainstalować kxAudio,
choć na starym systemie śmigały dobrze,
na nowym ich nie mogę zainstalować, występuje jakiś błąd,
z tekstem w stylu "nie można zainstalować" i bez żadnych wyjaśnień
przyczyny. choć w menadzeże zadań kartę widać, ale nie ma nawet
przydzielonego
normalnego przerwania tylko IRQ0.
tyle, że wtedy kx były instalowane na orginalne sterowniki,
czyżby o to chodzi?
próbowałem chyba z 5 różnych wersji..

pomocy

m7marek