piszczy plyta!

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 17:17:17 MET DST

witam

mam juz leciwa plyte abit nf7-sl
przenioslem ja do nowej obudowy, przy okazji dosc gruby wezyk zeslizgnal
sie z kolanka i dosc potezny strumiec wody desytlowanej plynal po karcie
graficznej i dalej na dol obudowy
mozliwe ze przy tej przeprowadzce dotykalem kondensatorow i moze nawet
sie przesunal ktorys
nie wiem w jakim sa one stanie i co takie przesuniecie moglo uszkodzic
ale teraz mi cos piszczy z plyty
mozliwe ze to kondensatory? albo jakies cewki czy cos?
wiatraki nie, dyski nie - to cos z plyty

mam sie juz bac i kupowac nowa plyte?