Re: windows 2000 resetuje się przy starcie po dołożeniu pamięci

Autor: impact <impact_at_boo.pl>
Data: Wed 05 Jul 2006 - 14:54:27 MET DST

W artykule <e8gbqk$9j3$3@polsl.pl> Radosław Sokół napisal(a):

> Nie jest tak źle. Dotychczas nie miałem z nim problemów --
> ani nie "puszczał" uszkodzonych pamięci,

nie dalej jak wczoraj memtest uznal z zdrowy wieszajacy sie komputer.
Natomiast gm w polowie passu sie zwieszal, winnym okazal sie zasilacz
a memtest jak skala nie do ruszenia :P

> ani nie zgłaszał
> błędów na sprawnych modułach.

tego jeszcze nie przerabialem ale duza czesc beznadziejnych przypadków
zostala rozpoznana przez gm, objawy jak ręką odjał. Za to serce mnie boli
jak pomysle o tych co nie mieli tyle szczescia i wymieniali wszystko jak
leci :/