Re: Problem z routerem

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 20:55:44 MET DST

misiek1928 napisał(a):

> http://allegro.pl/item113653902_linksys_wrt54gc_router_wifi_54mbit.html
> Mam ograniczony fundusz (200zł). Linksys wydaje się być najlepszym
> wyborem więc padło na tego "malca". Funkcji od groma, z większości
> skorzystam.
> Do podłączenia dwa kompy: notebook na /g (54Mbit) i PC na /b (11Mbit),
> od strony WAN 1Mbit (osiedlówka).
> Na PC początkująca mama :) Więc co nieco trzeba poblokować w firewallu,
> filtr MACów, szyfrowanie i uwierzytelnianie... wszystko pięknie, jest na
> miejscu w tym linksysie...
> [...]

Zastanów się nad czymś takim. Jest oparty na Linuxie, i możesz do niego
dograć customowy firmware z mnóstwem dostępnych dotad głównie w
routerach z dużo wyższej półki.
Tu masz porównanie możliwości poszczególnych routerów:
http://www.openlinksys.info/readarticle.php?article_id=6

Sam niestety kapnąłem się co i jak już po zakupie WRT54G v5 ;>
Naprawdę moim zdaniem warto dołożyć te kilkadziesiąt złotych.

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS