Re: Problem z routerem

Autor: misiek1928 <misiek_1928_at_o2.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 20:21:25 MET DST

Witam, chciałbym przy okazji zadać pytanie:
Co sądzicie o tym routerku?
http://allegro.pl/item113653902_linksys_wrt54gc_router_wifi_54mbit.html
Czy jest to młodszy brat tego o którym mowa wyżej? Chcę go dzisiaj
zamówić z allegro i nie wiem czy nie będzie to babol ;)
Mam ograniczony fundusz (200zł). Linksys wydaje się być najlepszym
wyborem więc padło na tego "malca". Funkcji od groma, z większości
skorzystam.
Do podłączenia dwa kompy: notebook na /g (54Mbit) i PC na /b (11Mbit),
od strony WAN 1Mbit (osiedlówka).
Na PC początkująca mama :) Więc co nieco trzeba poblokować w firewallu,
filtr MACów, szyfrowanie i uwierzytelnianie... wszystko pięknie, jest na
miejscu w tym linksysie...
Dobrze wybrałem? Do tej pory miałem okazję pracować jedynie na PC który
robił za AP oraz na Cisco Aironet1100 (droga maszyna), więc nie wiem jak
z tymi "budżetowymi" się sprawa rysuje...

Prosze o pomoc i pozdrawiam, Michał.