Re: Dobór zasilacza

Autor: tomek <tomek-a_at_USUN_TOgazeta.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 19:14:21 MET DST

Paweł Chrobak napisał(a):
> no tak zupełnie pasywnie to musiałbyś kupić zasilacz z WC + chłodzenie i
> wyciszanie dysku z WC i NB i GPU na WC i dużą pasywną chłodnicę żeby
> wszystko wyprowadzić na zewnątrz. Bez tego co napisałem musisz zapewnić
> jakiś przepływ powietrza.

No to wg mnie nie będzie pasywnie tylko wodnie a jak zapewnie przeplyw
powietrze to znowu nie bedzie pasywnie

Jest wiele zasialczy dzialajacych pasywnie np taki Topower 420wat dziala
pasywnie do 250 wat.

Wszystko mam pasywne poza zasilaczem + wentyaltor wyciagajacy powietrze
Papst na 6V i go nie slychac (ledwo co dmucha ale zawsze cos tam wyciaga).
Komponenty mam ktore malo sie grzeja, wiec i temperatura jest normalna.

A na dysk mam juz pomysl z matami bitumicznymi i obudowa od starej
nagrywarki - powinno podzialac :)

I tedy jedynym halasem bedzie wentyl z obudowy.

--
pozdrawiam
tomek