Re: zmiana procesora

Autor: Pawel <naicsokCUT_at_op.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 19:11:26 MET DST

> Nie lepiej poczekac do jesieni?

Bedzie znacznie taniej,chyba az tak bardzo to nie ;()

Wlasnie,kwestia czasu;bo siostrze komuter pada powoli i to jej wlasciwie
potrzeba plyty z procesorem i pomyslalem ze oddam jej swoj a ja cos kupie;
ale tak jak pisalem wczesniej to tak za bardzo oplacalne dla mnie nie jest;
Bo barton nie jest zly a nowsze AMD kosztuja 400i wzwyz plus plyta to juz
daj wieksza kwote;
Poza tym kwestia grafiki,jesli kupie teraz na AGP to juz szkoda wydawac na
grafike pci w czasie pozniejszym.
Siostra ma padajacego athlona 1,2 na badziewiastym asrocku (plyte i
zasilacz to jakis magik jej zamienil),wiec ewentualnie co polecacie aby jej
za niewielkie pieniadze wymienic?
Myslalbym o sempronie 64 i jakiejs plycie za 200zl

A sobie na razie tylko dokupil grafike gf na 6600 za ok. 300zl