Re: zestawienie procesorow - gdzie ?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 15:46:14 MET DST

news:e8d48a$9pu$1@polsl.pl...
> Oczywiście, w tym jest pełna racja. Dlatego warto mieć
> dystans do benchmarków i patrzeć się na te, które odzwier-
> ciedlają to co *my sami* mamy zamiar robić na komputerze :)

Kiedyś (w zzeszłym stuleciu) było to prostsze i testy coś mówiły. Mnogość
klas jest dość duża obecnie i różnice między konkurentami się też zacierają.
Ja tam mam wszystko z AMD na Socket A (wsio na DDR, choć ekonomicznie) i
uważam, że bez wydania tysiąca to mi się nie opłaca zmieniać, a kwota ta
zbyt duża i tak. Co dostanę w zamian AMD Athlon XP 2600+, DDR
PC3200256MBCL2.5 i GF6200A?

Ludzie obecnie zbyt bardzo przesadzają przy zakupie i szukają jakichś
psychologicznych argumentów, fakty odrzucając na bok.