Re: Niedrogi komp do projektowania CAD

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera <julas_at_no.junk.toya.net.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 12:34:49 MET DST

-=RapidHail=- wrote:

> Napierw może powiedz dokłądnie co to za CAD będzie. Bo dla znających temat to
> IMHO nic to im nie mówi :-) (Dla mnie to jedynie rodzaj oprogramowania)

Różne. AutoCAD, Arcon, Allplan, ArchiCAD.

> Jeżeli będą to parametryczne systemy CAD z możliwością renderowania w locie
> poprzez OpenGL lub za pomocą śledzenia promieni światła, to warto zastanowić się
> nad kupnem karty graficznej, którą można programowo (lub sprzętowo) zmienić na w
> przypadku NVidii - Quadro lub Radeona - FireGL. Jeżeli chodzi o procesor to
> dwurdzeniowy. Pamięć... Ja robiłem projekt co zajmował 750MB pamięci, a teraz
> robię ze 2 razy większy ;) Więc przydało by się 2GB. W przypadku AutoCAD'a nie
> wiem co bardziej będzie wykorzystywane, nie robię na nim projektów 3D ^^ a 2D to
> [...]

Tak, wszystko pięknie, tylko że ma to kosztować około 2000 zł. No i
przypominam, że to przesiadka ze sprzętu Celeron 433, 384MB RAM, Riva
TNT2 16MB. Projekty nie będą ogromne, raczej typu domki jednorodzinne,
renowacje kamienic, ew. jakieś budynki przemysłowe.

--
  (__||___||__)|_|_||___) @toya.net.pl | ICQ: 64994211