Re: zmiana procesora

Autor: Pawel <naicsokCUT_at_op.pl>
Data: Mon 03 Jul 2006 - 22:20:20 MET DST

> BEZ SENSU.

Sens taki ze mialbym siostrze oddac to co mam za jakies pieniadze a sobie
kupic cos lepszego, zdaje sobie takze sprawe ze na bartona nie mam co
narzekac,mimo ze ma zablokowany mnoznik,a juz chyba z 2 lata chodzi na 2GHz
bez zadnych problemow.

> NIE. Zmien sama grafike, bo nie CPU a R9200 jest kula u nogi.

Tak czy inaczej chcialbym miec lepsza,bo jak wlaczylm Heroes V to rece mi
opadaja...

Inna sprawa ze nie szkoda takiej
> pogody na granie? Nie lepiej jechac nad wode, pojezdzic na rowerze itp.
> niz sleczec przed komputerem a w sprzet zainwestowac na jesieni?

Nie gralem juz na niczym z ponad rok, a z godzinke lub 2 mozna
pograc..czasami