Re: Commodore 64 a C64

Autor: <radekp_at_alpha.net.pl>
Data: Mon 03 Jul 2006 - 15:17:15 MET DST

Mon, 3 Jul 2006 14:59:28 +0200, w <e8b4bg$726$1@news.onet.pl>, "PAndy"
<pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> raczej 7500 ale rozumiem ze to zwykla literowka

Zgadza się, 7500. Jednak to lepszy wynik niż C64.

> Wiem czym ryzykuję :).
>
> Co najwyzej poblazliwym usmiechem... Guru wyciaga ten kto na Amidze nie
> pracowal i nie mogl miec Amigi i musial zadowolic sie innym kompem...

Mialem Amigę i wiem jak to chodziło. Inna sprawa, że rynek aplikacji był dosyć
ubogi, piraty (bo innego sposobu wówczas nie było) były różnej jakości,
dyskietki lubiły lapać bad-sectory i nikt się tym nie przejmował przy
kopiowaniu -- jednak Guru pokazyło się dosyć często.