Re: Commodore 64 a C64

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Jul 2006 - 14:59:28 MET DST

<radekp@alpha.net.pl> wrote in message
news:ki3da2d1p1quv79pg1b1bo943lj7ure5n1@4ax.com...

Standardowo prędkość magnetofonu Atari to AFAIR 600 b/s, przeróbka
dawała kopa
do 75000 b/s. Daje to mniej niż 2min. :)

raczej 7500 ale rozumiem ze to zwykla literowka

> Nie jestem wielbicielam Amigi, więc na Ciebie nie napadnę.
> Ale - uważaj - jest tu sporo wojowniczych Amigantów ;)

Wiem czym ryzykuję :).

Co najwyzej poblazliwym usmiechem... Guru wyciaga ten kto na Amidze nie
pracowal i nie mogl miec Amigi i musial zadowolic sie innym kompem...
Gdyby bylo tak jak mowisz to NASA JPL nie uzywalaby Amig w mission
critical aplications...