Re: laptop

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Mon 03 Jul 2006 - 09:14:40 MET DST

Dnia 2006-07-03 00:24:33, encja *jufkoker@poczta.onet.pl* wymodziła
przez port 119 co następuje:

> No wiec chialbym sie zapytac
> jakiego laptopa byscie mi polecili do 2200zl

Za tyle możesz próbować wyrwać IBM T30, R40 a nawet T40 z drugiej ręki.
I nic lepszego za tę cenę nie dostaniesz. Nawet nie próbuj kupować
niczego nowego (California Access czy inne cóś). Firmy sprzedające
sprzęt poleasingowy oferują na nie nawet roczne gwarancje i
zregenerowane baterie.

> ewentualnie jaki bezprzewodowy internet móglbym do tego kupic.???
> komputer ten ma sluzyc do takich niby bzdur
> jak pisanie dokumentów tekstowych , sluchanie muzyki , ogladanie
> filmów itd..
> pytam poniewaz wybieram sie teraz do liceum i bede mieszkal w
> inernacie .......
> a co do internetu to ma sluzyc do przegladania stron , ewentualnie
> sciagniecia jakiejs
> piosenki

Raczej zainteresowałbym się, czy w internacie nie ma sieci LAN, albo
strefy WLAN. Sam korzystem sporadycznie z internetu przez GSM (mam
EDGE'a) i u mnie chodzi to zadowalająco (Plus), ale koleś ma służbowego
notebooka z dostępem przez Orange alno Erę (nie pamiętam) - totalna
porażka. Przypomina to "stare dobre czasy" z modemem.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]