Dobór zasilacza

Autor: Dr Lubicz <drlubicz_at_o2.pl>
Data: Mon 03 Jul 2006 - 09:11:04 MET DST

    Witam
    Po trochę ponad roku uz\żywania zdechł mi zasilacz typu "no name"
350 W za niecałe 60 pln. Zaistaniała więc konieczność zakupu nowego
sprzętu, który nie padnie mi po kolejnych 10-12 miesiącach.
Konfigurcja jaką posiaam to -

epox 8rda3+pro
amd athlon 2600 burton
radeon 9800 pro 128 mb orginał ATI
dwa dyski seagate 40 + 160 gb
nagrywarka dvd samsunga

Używając googli wyszukałem następujące pozycje
(ceny podaje orientacyjne, po wizytach w kilku
sklepach netowuch + alleDrogo) -

Huntkey HK 350AP - 190 - 200 pln
Chieftec HPC 360-202 - 150 pln
Chieftec GPS 350EB 101A - 140 pln
Tagan330 - U01 - 200 pln

Czy są jakieś duże róznice pomiedzy jakościowe/wydajnościowe pomiędzy w/w
pozycjami ?
Szegónie pomiedzy skrajnymi cenami.
Dziękuję za wszystkie kontruktywne odpowiedzi

--
             <=--  Best Regards --=>
  oOo Zycie, zycie jest nowelą...[:p) oOo