SPAM: Poszukuję kamery "8" w systemie NTSC

Autor: Maciek Huetter <masta_of_dizasta_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 02 Jul 2006 - 13:46:01 MET DST

Witam!

Co prawda moja prośba jest "NTG", ale wiem że użytkownicy komputerów PC
interesują się również szerzej pojętą elektroniką.
Otóż poszukuję kamery "8" analogowej, stereo w systemie NTSC. Posiadam dużo
kaset i nie mam ich jak odtworzyć. Moja kamera zepsuła się i prawdopodobnie nie
opłaca się jej naprawiać, a praktycznie nikt już nie ma takiego starego sprzętu. :(
Jeśli ktoś z Was mieszka w Krakowie lub Tarnowie i posiada "8"-kę na chodzie to
prosiłbym o kontakt i ewentualne pożyczenie na kilka dni. W ramach rewanżu mogę
pożyczyć sprzętowy konwerter wideo Plextor ConvertX PX-M402U (formaty DixV,
MPEG2/DVD, pełna rozdzielczość PAL/NTSC, wejście S-Video lub composite + dźwięk
stereo, wyjście USB2.0).

Pozdrawiam,
Maciek Huetter