Kontroler, pamięć czy może cała płyta do wymiany?

Autor: komp <przewoz_pw_at_gazeta.pl>
Data: Sun 02 Jul 2006 - 13:48:41 MET DST

Witam.
W skrócie opiszę swój problem.
Zaczęło się od restarów kompa podczas startu systemu. Zarówno na Win98 jak i
Win 2003.
Pomyślałem, że to dyski, więc dane zebrałem gdzie mogłem i podstawowy
sformatowałem. nic z tego, wieszał się teraz przy instalacji. Przewaliłem
więcej danych (cały dysk fizyczny) pousuwałem partycje i pozakładałem na
nowo - dalej to samo.
System zainstalowany na świerzo (win 98) na innym kompie wsadzony do
mojego - zacina się na starcie, bądź restartuje się. Dyski posprawdzane
wszystkie - OK.

Teraz komunikaty, jakie wyświetlają mi się przy instalacjach:
Win XP, 2003 (wszystkie legalne, zeby nie było) i Bart (bootowalny):
"Wystąpił błąd niespodziewany (0) w wierszu 1768
d:\nt\base\boot\setup\arcdisp.c"
Przy Win 2000 zacina się na samym początku przy sprawdzaniu konfiguracji.
Win 98 nic nie wyświetla, tylko wali restart na "pierwsze utruchomienie" i
potem sobie mogę co najwyżej "Awaryjny" wziąść i działa (tylko co ja na njim
podziałam).

Co mogło paść?
Płyta ECS K7S6A (wiem, wiem, ale przez 3,5 roku zero problmemów
(autentycznie), procek Athlon 1.7+ XP, 256 DDR Ramu, grafa - stara, ale jara
Geforce2 MX400, dźwięk - na płycie+karta FM801 (bez problemów), CD-R LG, ale
to mało istotne.
Prawdopodobnie coś z płytą, ale równie dobrze mogłaby być pamięć.
Macie jakieś sugestie? Co sprawdzić, co wymienić etc.
Byłbym wdzięczny.