Re: zasilacz: czy taką usterke obejmuje gwarancja? czy mozna samamu naprawić?

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Sun 02 Jul 2006 - 08:45:59 MET DST

Użytkownik "halo" <express22@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:e86fqh$9ol$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam grupowiczów!
>
> Jakiś czas temu kupiłem zasilacz (dość dobry i drogi) i po paru miesiącach
> działania komputer zaczął się zawieszać. Po kilku dniach dociekania
> okazało się że kostka którą mocuje się do płyty głównej jest lekko
> opalona, a 1-2 przewody sie nagrzewają i topią - było jakieś zwarcie.
> Pamiętam że przy podłączaniu trzeba było mocno ja dociskac ale weszła do
> końca, haczyk zaskoczył no i pare miesięcy działało bez zarzutu. Sam
> zasilacz jest na 99% dobry tylko te kabelki...
>
> Jak myslicie, czy takie coś objęte jest gwarancją? mieliście juz podobne
> [...]
jak nie kupowales calego zestawu w jednym sklepie to moze byc problem -taka
usterka moze byc spowodowana przez zly
montaz (i to jest najbardziej prawdopodobne) albo przez kiepskiej jakosci
gniazdo na plycie glownej ewentualnie ciagniecie zbyt duzego pradu z tej
lini (ale wtedy
raczej kabelki potopilyby sie na calej dlugosci a nie tylko przy wtyczce.

pzdr