zasilacz: czy taką usterke obejmuje gwarancja? czy mozna samamu naprawić?

Autor: halo <express22_at_tlen.pl>
Data: Sat 01 Jul 2006 - 20:42:11 MET DST

Witam grupowiczów!

Jakiś czas temu kupiłem zasilacz (dość dobry i drogi) i po paru miesiącach
działania komputer zaczął się zawieszać. Po kilku dniach dociekania okazało
się że kostka którą mocuje się do płyty głównej jest lekko opalona, a 1-2
przewody sie nagrzewają i topią - było jakieś zwarcie.
Pamiętam że przy podłączaniu trzeba było mocno ja dociskac ale weszła do
końca, haczyk zaskoczył no i pare miesięcy działało bez zarzutu. Sam
zasilacz jest na 99% dobry tylko te kabelki...

Jak myslicie, czy takie coś objęte jest gwarancją? mieliście juz podobne
przypadki?
a jeśli nie to czy można kupić taką kostkę i samemu spróbować podłączyć to
na nowo, czy lepiej nie ryzykować?

Co o tym wszystkim myślicie. Z góry dzieki za wszystkie podpowiedzi
Krzysiek