winfast 2000 XP - problem z radiem

Autor: plusz <newsy_at_wykasuj.plusz.totezkasuj.pl>
Data: Sun 02 Jul 2006 - 01:33:23 MET DST

witam,

W związku z mistrzostwami zakupiłem kartę Leadtek WinFast 200 XP Expert
Generalnie zgadzam się z innymi posiadaczami, że software i instrukcje są
kiepskie - ale chyba to i tak najlepszy produkt na rynku.

Przy uruchomieniu trybu FM (czyli radia) najpierw pojawia się okno
"powitalne" trybu FM, następnie znika i panel radia pojawia się po ok. 2-3
minutach.
Szum radiowy pojawia się w zasadzie równocześnie z ekranem powitalnym.

Ma ktoś pomysł co może być problemem? Ściągnąłem najnowsze sterowniki i
oprogramowanie ze strony winfast.

Przeszukałem archiwa i takiego problemu nie znalazłem.

--
pozdrawiam
plusz ( http://www.mojewakacje.info/ )