Re: Commodore 64 a C64

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sat 01 Jul 2006 - 13:31:46 MET DST

Dnia 2006-07-01 13:19:52, encja *radekp@alpha.net.pl* wymodziła przez
port 119 co następuje:

> Atari też miało turbo dla taśmy. Fakt, wymagało przeróbki magnetofonu, ale po
> tym było szybsze od C64 :)

Optymista...
Taki Warhawk na Atari ładował się 20 (dwadzieścia) minut. Po przeróbce -
ok 4 minut. Atari miało dobre FDD, ale magnetofony miało masakryczne ;)

> Poza grami Amiga wyświetlała głównie Guru Meditation ;)

Nie jestem wielbicielam Amigi, więc na Ciebie nie napadnę.
Ale - uważaj - jest tu sporo wojowniczych Amigantów ;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]