Re: Jak długo można bez szkody dla komputera?

Autor: Speedy <speedy_at_va.pl>
Data: Fri 30 Jun 2006 - 23:08:11 MET DST

Hej

"-=<Bajbus>=-" <bajbus_35@wyciacto.op.pl> wrote in message
news:44a4dfe3$0$22594$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Witajcie!
>
> Zdarzało mi się mieć uruchomiony komputer do 24-26 godzin,
> ale teraz czeka mnie, przez własną głupotę, odzyskanie hasła
> do archiwum RAR. Czy bez szkody dla komputera może on
> pracować parę, paręnaście dni?

U mnie komp chodzi bez przerwy od 1999 roku :)

(tzn. troszkę tu podkoloryzowałem, oczywiście nie jest to cały czas ten sam
sprzęt, były przez te lata rozmaite upgrady i modernizacje i reinstalacje i
wyłączenia prądu i jak wyjeżdzam na dłużej niż kilka dni to go jednak
wyłączam - ale w każdym razie pracuje bez przerwy przez znacznie wiecej niż
kilka dni, powiedziałbym kilka-kilkanascie miesięcy).