Re: urządzenia wskazujące: klawiatura, myszka

Autor: proletaryat <wisienka666_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Jun 2006 - 20:47:11 MET DST

hm ja mialem WOP-49Z kabel optyczna nie bylo zle aczkolwiek
cos tam brak, przesiadlem sie na Logitecha MX 610 laser radio
ale radio gryzie sie z wi-fi w laptopie bo 2,4 GHz, aczkolwiek
aczkolwiek mialem mozliwosc u kolegi macanka RP-649Z
a4tech oczywiscie to troche ciezka sie wydawala z tymi bateriami

w RP-680 wkurzaly mnie te klawisze bo za rolka bylo juz za daleko...

najlepiej samemu zmacac w Miejskiej Macalni i ocenic ktore klawisze
beda przydatne...