Re: Co kupic? P³yta g³owna + procek !!!

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAM.wiedzmin.org>
Data: Fri 30 Jun 2006 - 13:06:17 MET DST

U¿ytkownik sweet_lobo napisa³:

> Witam, pora zmienic mój z³omik na sredniej klasy sprzet :)
> Poszukuje p³yty g³ownej pod intela, pamieci ddr, zalezy mi aby na p³ycie
> by³a mozliwo¶æ zamontowania grafiki na AGP i PCI, obecnie mam AGP ale za 2-3
> miechy kupie cos z PCI :-) Na p³ycie chcialbym umiescic tak¿e procesor
> pentium 4 oko³o 2.2GHz lub celerona okolo 2.6GHz :)
> Moje pytanie to jaki procek i jaka plyte g³owna kupic aby wspo³dzia³a³y
> razem, mia³y du¿± wydajnosc i w miare koszty by³y ¶rednie :)

Wydajnosc w/w procow imho mierna jesli chodzi o gry, za taka
sama/podobna kase zainteresuj sie Bartonem 2500+ (podkrecisz do 3200+) i
epoxem 8rda+ (mam ten zestaw, mocno daje rade). Poza tym chodzilo Ci
chyba o PCI-E a nie PCI, nie wiem w ogole czy plyty z AGP i PCI-E
istnieja...ja bynajmniej nie znam ale moze malo widzialem ;]

--
Pozdrawiam,
Maciek