Co kupic? P造ta g這wna + procek !!!

Autor: sweet_lobo <seungia_at_op.pl>
Data: Fri 30 Jun 2006 - 10:37:22 MET DST

Witam, pora zmienic m鎩 z這mik na sredniej klasy sprzet :)
Poszukuje p造ty g這wnej pod intela, pamieci ddr, zalezy mi aby na p造cie
by豉 mozliwo嗆 zamontowania grafiki na AGP i PCI, obecnie mam AGP ale za 2-3
miechy kupie cos z PCI :-) Na p造cie chcialbym umiescic tak瞠 procesor
pentium 4 oko這 2.2GHz lub celerona okolo 2.6GHz :)
Moje pytanie to jaki procek i jaka plyte g這wna kupic aby wspo責zia豉造
razem, mia造 du膨 wydajnosc i w miare koszty by造 鈔ednie :)

Pozdrawiam Tomasz