Re: CZY JEST TAKA OBUDOWA?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 30 Jun 2006 - 08:12:33 MET DST

> A pamiętasz ile to było kiedyś nalepek / stempelków na kartach czy
płytach?

Czy pamietam... Hehe... :) Moja pierwsza "plyta glowna" miala elegancki
napis
ROCKLOBSTER i inicjaly calego zespolu ktory nad nia pracowal... plus cala
tone "metek" kontroli poszczegolnych podzespolow oczywiscie.

Kto dzis nadaje imiona plytom glownym?
Ktory z inzynierow ma dzis odwage, zeby sie na swoim dziele podpisac?

O tmpora! O mores! :/

> Teraz szukaj tego, a może znajdziesz... :-)

Zapomnij.... Pelna automatyka. "Maszyny robia maszyny. Perwersja!"
jak powiedzial C3PO... ;)

Pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
"Troche" sie OT zrobil, wiec dodam tylko ze od tygodnia mam obudowe Debut
z zasilaczem Feel i jak na te pieniadze, to nie mam sie do czego przyczepic.

PS2:
Chwala temu, kto wie o jakiej plycie glownej mowie, a z Googli korzystac nie
musial. ;)