Re: CZY JEST TAKA OBUDOWA?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 16:39:22 MET DST

Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:e80oeo$77p$1@nemesis.news.tpi.pl...
> W moich okolicach w ciemno i bez liczenia moge zalozyc, ze na
> jeden pozadny zasilacz przypada dwadziescia marki "made in china".

Pozwolę sobie zauważyć, że każda "marka" dziś jest "Made in China". :-)

Na moim kartonie tak śmiesznie jest: "DESIGNED BY MODECOM KOREA", a pod tym:
"MADE IN CHINA". Wewnątrz już tylko "MADE IN CHINA" (za to więcej razy, niż
na markach uznawanych za gorsze). :-D

> No co? Prawa statystyki sa nieublagane... ;)

To prawda jest tylko. Gdybym ja był pewien, że kupując taką markę a taką
dostanę coś bezbłędnego, to pewnie bym tu nie zaglądał na grupę i części
postów nie wysyłał. Na ilu markach się sparzyłem... eh... i to jest powodem
sceptycznego podejścia do rzeczy drogich.