Trochę NTG sory: Problem DVD->AVI

Autor: kwartina <kwartinka_pisztu_at_zygi.pl>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 16:32:34 MET DST

Sory ze OT ale mam big problem. Siedzę cały dzień i próbuje roznym darmowymi
programami przekonwertowac godzinny film DVD na AVI. Niestety zaden nie
dziala, mam chyba pecha. Mozecie polecic prosty program Freeware ktory
zrzuci zawartośc filmu DVD do pliku avi. Potrzebuje tylko ustawić niska
rozdzielczosc 320x240 i to wszystko. Plyta nie jest zabezpieczona, jest na
niej kilka plikow *.VOB i *.ifo w odpowiednim katalogu.