Re: jaka obudowa?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 16:30:22 MET DST

Użytkownik "Qlfon" <ravX@lifeX.pl> napisał w wiadomości
news:44a17225$1@news.home.net.pl...
> Wez pod uwage: http://tinyurl.com/kprnz

Chyba wszystkie Chieftec'i są warte uwagi, a wykonanie zewnętrzne bije na
głowę ModeComa. Niestety, za mało kasy miałem tym razem.
A ten model ma jedną wadę: drzwi - w dobie otwieranych samoczynnie (np.
przez program Nero) szuflad CD to dyskwalifikuje takie rozwiązania.

> Nie mam nic wspolnego z aukcja, ale mam taka sama. Sprzet z siga w
> srodku i aktualne temp:
> pokoj: 29,4
> buda: 33
> CPU: 50

To chyba kiepskie chłodzenie CPU masz, albo jakiś Intel, co? :-)

> NB: 36
> HDD: 37

Samsung SP0812N ma u mnie ok. 34 bez specjalnych zabiegów, a mam tam obudowę
oklejoną panelami z plastiku ABS (jak to trzyma ciepło blachy pięknie!),
jeden wentyl 8cm w zasilaczu (cichy ale dający ciepły powiew), wentyl CPU
Apotheosis HONOR 8cm 2400obr./sek. i grafa GF6200 z pasywnym. Myślałem o
wytłoczeniu trochę na zewnątrz z obudowy, ale bronię się jak mogę przed
hałasem, a kasy na nowe chłodzenie CPU (takie ultra ciche), na razie nie
mam. Patrzę tylko by CPU (AMD Sempron 2600+) nie poszedł dalej jak 60 (na
razie nie widziałem pon. 55). Pracuję tam godzinami na aplikacji, która
wyciąga 100% z procka.

> Odczyty ze speedfana.
> Na procku Pentagram 80 (ma 3 lata, nie pamietam modelu zle caly Cu)
> skrecony do 1%
> Zasilacz Chieftec 350 DF (jeden wiatrak odlaczony)
> Na NB pasywny Zalman niebieski chlodzony przez 92 Fendera
> W budzie:
> wyciagajacy: Fender 120 (skrecony do 1000rpm)
> tloczace: 2x Fender 92 nad CPU i grafika (skrecone do 1%)

Po co tłoczące, zbierasz kurz?
Myślałem ostatnio o tym i się zastanawiałem, czy to wpływa specjalnie na
zbieranie kurzy się w środku, czy nie. W sumie to dbam, by na biurku nie
było kurzu, ale mimo to, to jakiś kurz po roku zawsze jest (choć nie tak jak
pod kanapą i u klientów).

> 1x Fender 92 przy HDD (tez skrecony)
> Predkosci dokladnych nie podaje bo SF klamie jak najety:)

Boję się o głośność tego zestawu. :-O