Re: pytanie o tanią drukarkę laserową Lexmarka

Autor: cienki <cienki66_at_wp.pl>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 11:02:02 MET DST

Witam

Uzyskałem info o dosypakch do Lexmark E120 od firmy
www.kain.pl, na stronie nie ma jeszcze oferty ale wysłałem
maila z allegro, poniżej odpowiedź:

"posiadamy toner (zasypkę) do Lexmarka Optra E 120 (12016SE). Jedna
butelka zawiera 80 gram proszku i wystarcza na jedną zasypkę
(wydajność: 2 500 str).Jest to proszek polimeryzowany jak wszystkie,
które sprzedajemy do Lexmarka.Cena 1 butelki: 18 zł brutto"

Co do Samsunga to nie testowałem, ale czytałem opinie, że często
zacina się papier.
Ja decyduję się na Lexmarka (pasuje mi kolorystka drukarki - mam
czarno
srebrny monitor, klawiaturę i głośniki :-), ale to dopiero za około
miesiąc.
Jak kupię i trochę podrukuję to napiszę o wrażeniach.

Pozdro
cienki