Re: pytanie o tanią drukarkę laserową Lexmarka

Autor: LUKY <luky1_at_[NOSPAM>
Data: Wed 28 Jun 2006 - 12:39:57 MET DST

michal.s napisał(a):

> Mam jeszcze jedno pytanie, bo to mój pierwszy laser. Czy dosypka tonera
> (na allegro nawet za 30zł dają 2x70g) jest trudna? Problematyczna?
Bardzo łatwa, wszystko opisane w instrukcji pewnie dostaniesz. A jak nie
, to sobie na google znajdziesz.

> Po jakim czasie trzeba kupić nową kasetę? Czy w ogóle trzeba, czy już do
> "śmierci" mogę dosypywać? I ostatnie pytanie: czy jakość po dosypce,
> różni się od jakości na oryginale (chodzi mi o dużą różnicę, bo jak już
> pisałem na extra jakości mi nie zależy)
Napewno nie do śmierci :), a co ile to nie wiem, ja dosypalem dopiero
raz do tej drukarki i sadze ze z 2 razem problemów również nie będzie.
Tutaj chętnie wysłucham opinii innych użytkniwniów Samsung ML 1610 na
ten temat???

I ostatnie pytanie: czy jakość po dosypce,
> różni się od jakości na oryginale (chodzi mi o dużą różnicę, bo jak już
> pisałem na extra jakości mi nie zależy)

druk jest bardzo zbliżony do tego jak w oryginalnym tonerze, oczywiście
nie jest to to samo, ale nie można miec większych zastrzeżeń.