Odp: mster / slave w laptopie

Autor: SpecTomeK <spectomek_at_[wytnijto>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 07:30:03 MET DST

> zerknij tu

http://www.elektroda.pl/rtvforum/po-wymianie-cdromu-nie-wykrywa-go-bios-lapt
opa-ytt438511.html

dzięki, link bardzo się przydał, zzlutowałem te 2 nóżki, jdnak pojawił się
następny problem, chodzi o to ze po podłączeniu napędu laptop włączaa się
wszystko jest ok, jednak jak go wyłącze, zresetuje to już 2 raz nie mogę go
włączyć gdyż staje na atym błędzie IDE tak jaakby się przestawiał jakoś sam
na inny kanał :/ wtedy wyciągam napęd, włączam bez, wkładam ponownie i tak w
kółko .... :)