Re: czy istnieje mozliwosc zaminowania dysku twardego? wiem smieszne ale mam narazie tylko takie pytanie :P

Autor: MarlonB <zyrafa_at_wieloryb.kon>
Data: Wed 28 Jun 2006 - 17:48:09 MET DST

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
news:e7u022$gm6$2@atlantis.news.tpi.pl...

> Jak ktoś się uprze, to wszystko złamie. :) Może za dużo Dana Browna się
> naczytałem, ale nie wierzę w algorytm, do którego klucza nie miałaby
> władza. :P

W tej sytuacji nie ma bezpieczniejszej metody, niż szyfrowanie i choć byś
sie uparł, zesrał, napluł i zzieleniał nic z zaszyfrowanym dyskiem nie
zrobisz. Dzisiejsze algorytmy są nie do złamania (w sensie praktycznym). A
władza o jakiej piszesz, nawet jakby miała "klucz do kazdego algorytmu", to
i tak go nieudostepni, nawet jakbyś miał tam ze 100^10 filmów, tyle samo MP3
i do tego dziecięcą pornografie :)

M.