Re: 64 bity ??

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 28 Jun 2006 - 16:09:40 MET DST

Marx napisał(a):
> Problem w tym iz bez systemu 64bitowego nei wykorzystasz procesora
> 64bitowego. A nei wykorzystasz systemu 64 bitowego bez sterownikow.

No tak, zapomniałem że komputer za powiedzmy 4000 zł kupuje się na miesiąc.

> Wiec jesli nei ma sterownikow to 64bitowosc w procesorze jest bezuzyteczna.

Zauważ, że te 64-bitowe procesory sprawują się wyśmienicie w pracy na 32
bitach. Pomijam już sam fakt dostępności procesorów 32-bitowych na dzień
dzisiejszy.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorii: