Desktop IBM A52 - nie dziala WOL;

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 23:33:01 MET DST

Hej!

Zanabylem sobie A52 IBM/Lenovo (832678G - ThinkCentre A52 8326-78G).
Zassalem auto-pobieracz poprawek dla srodowiska Microsoft Windows.
Nie zaproponowal mi poprawki BIOS.

Tymczasem...

Nie dziala WOL. W BIOS SETUP jest opcja "Power on costam" i mam jako
urzadzenie budzace podana karte sieciowa. Moge zarzadac, zeby na WOL
zareagowala: Disable / Automatic / Primary. Przy czym dwie ostatnie
opcje dotycza "profilu autostartu" (i ch** ze nie mozna tych profili
definiowac - mozna tylko jeden). Po wybraniu WOL i wylaczeniu kompa,
lampka zielona na karcie sieciowej sie swieci, a pomaranczowa sie nie
swieci. Na switchu brak lampki swiecacej sie.

Mam tez kilka IBM ThinkCentre A51. One maja "Broadcom 440x 10/100
Integrated Controller" zas A52 ma "Broadcom NetXtreme Fast Ethernet".
Oczywiscie A51 budza sie ladnie WOL. Na karcie sieciowej po wylaczeniu
swieca sie obydwie lampki i swieci sie lampka na switchu.

Czy komus udalo sie odpalic WOL na IBM A52 (najlepiej wlasnie na tej
karcie)? Moze ktos ma jakies doswiadczenia z serwisem IBM - bo mnie
juz jasna ch***** trafia jak sobie mysle, ze przez glupie WOL bede
musial odsylac kompa do serwisu.

pzdrv;
adas;