Re: Nowe akumulatory do UPSa - kalibracja

Autor: NoRek <spam_at_stop.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 17:03:37 MET DST

MadMan wrote:
> Witam,
>
> w najbliższym czasie przybędą do mnie akumulatory do UPSa (takiego jak w
> SIGu - APC Smart 700). Moje pytanie jest następujące: czy wystarczy je
> podłączyć do urządzenia, czy np. wymagana jest jeszcze kalibracja UPSa?
> Kalibracja ta polega na rozładowaniu akumulatora niemal do zera i

Do zera to nie bo bedziesz je moglo do kosza wyrzucic :)aku
sie rozladowuja do ok 10.7 V. Jesli wymienisz aku i ups
bedzie sie zachowywal normalnie ( bedzie podtrzymywal przez
okersloy przez producenta czas) to nic nie musisz robic. ale
ze smartami roznie bywa moga mu zaczac migac wszystkie diody
wtedy looknij jak to rozwiazac tu
http://tinyurl.com/5ccbt

--
NoRek