Re: lekki NTG - płyta DVD (proszę o opinię)

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 16:27:11 MET DST

Michal Bien napisał(a):

> Kiedys istanial serwer news.cdrinfo.pl z grupami poswieconymi zarono
> sprzetowi, nagrywaniu jak i nosnikom. Od ladnych kilku lat jest
> zlikwidowany i ta nowa, kretynska moda dla dzieci neostrady zastapiony
> oczoj*m forum w php - wolnym i na ktorym znalezienie czegokolwiek
> przypomina zabiegi masochistyczne.

Tam też czasem zaglądam, chociaż fakt - znalezienie czegokolwiek na
forum www i ogólnie wygoda prowadzenia dyskusji do najprzyjemniejszych
rzeczy na świecie nie należą. :0 A pytając w kilku miejsach zwiększam
prawdopodobieństwo otrzymania odpowiedzi, a ponieważ tutaj były już
dyskusje o nagrywaniu, to jeśli nawet to pytanie ociera się o NTG, to w
stopniu minimalnym. :)
Aha - co mnie w forach denerwuje - z jednej strony jak wypowiadało się
jako ostatnia osoba w danym wątku to zamiast zwyczajnie dodać kolejną
odpowiedź, trzeba edytować ostatniego posta. Jeśli się robi inaczej
ludzie się wkurzają, jeśli się stosuje tą zasadę - nikt nie zauważa tego
co zostało dodane. :P

> Wszystkie z kolka przed nagraniem czy dopiero po nagraniu? Bo jesli
> tylko po nagraniu to czesc napedow [np: BenQ jakoi SolidBurn] przeprowadza
> blisko srodka oraz na zewnatrz plyty testy jakosc nosnika i powstaje
> specyficzna, koncentryczna kreska.

Przed nagraniem, ale to i tak nie mogłoby być to, bo była palona Litkiem
812S. :)

> Czyli wyglada bardziej na klejenie. Jesli test jest OK i nie widzisz
> rozwarstwienia o bym sie nie przejmowal, co najwyzej na tych plytach nie
> nagrywalbym maks. ilosci danych.

Jeszcze raz przyjrzałem się tej płytce i jednak nie ejst do końca tak,
jak wydawało mi się na początku. Myślałem, że to wygląda jak czarna
kreseczka wewnątrz nośnika, bo płyta była oglądana na ciemnym tle. :)
Gdy popatrzyłem pod światło okazało się, że w tym miejscu wygląda to
tak, jakby barwnik był nieco jaśniejszy, lub nieobecny (?? :)... Jeśli
popatrzeć pod światło widać, również, że kreseczka nie sięga do samego
brzegu płyty w miejscu, gdzie krążki są klejone. :) Jak mówiłem danych w
tym miejscu nie ma.
A więc raczej nie ma powodu do strachu? ;)

# /George Orwell - Rok 1984/