Re: Zapora systemowa w XP ?

Autor: och.karol <och.karol_at_gazeta.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 23:51:12 MET DST

Użytkownik "mookie" <mookie@epf.pl> napisał w wiadomości
news:1151355374.326526.22880@b68g2000cwa.googlegroups.com...
> Proponuje ja calkowicie wylaczyc i zainstalowac normalna (czyt.
> skuteczna) zapore ogniowa.

Jak mu coś/ktoś wyłączyło firewall'a wbudowanego to i wyłaczy prawdopodobnie
zewnętrzny.
Po drugie zapora też musi być "na miarę". Taka "powazniejsza" może
niewprawnemu uzytkownikowi zarobić więcej kłopotów niż pozytku (a Paweł nie
wygląda na znawcę firewall'i - Paweł, bez urazy).

--
pozdrawiam
karol