Re: Adapter PCMCIA na IDE

Autor: - <dos4fl_at_gazeta.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 22:03:30 MET DST

> CO masz na myśli _"pierdolki do internetu" _ jeśli myślisz o iPAQ3xxx to
> mnie denerwuje taki zwrot w odniesieniu do Compaq'a.
> (nie wiem jakie ty masz doświadczenia ale u mnie compaq to jest bardzo
> dobra marka i kolejny "pierdolek do internetu" który planuje kupić też
> będzie compaq'a - wiem że compaq już nie istnieje i przejął go hp)
> Tak szukam tego do Compaq Pocket PC h3600 series.

To sa do kupienia takie jakby "ramki" 2.5" z wtykiem IDE -mialo to byc
stosowane w laptopach ( i komputerach Atari ST/Amiga) jako zamiennik dysku.
Sprawdz w kategorii "komputery przenosne" na jakis portalach aukcyjnych.
Kupowalem cos takiego jakies 3 miesiace temu za 20zl.

> I jeśli twoja odpowiedź miała na celu tylko mnie zdenerwowanie to nawet ci
> się udało TROLU.

Nie bede tego komentowal, jak widzisz oszczedzilem Ci plonka ;P